Nu kommer lina bli stolt över mig!

Lina, du har tjatat i ungefär 4 månader att jag har dålig uppdatering och att du har läst mitt senaste inlägg en miljard gånger! nu får du et nytt inlägg att läsa.
Jag fick bara nån helt konstig idé att jag skulle börja blogga igen. men om jag känner mig själv rätt så kommer inte det hända. seriöst, hela min blogg är ju inlägg om att jag ska börja blogga igen. men jag håller ju dom löfterna i kanske.. ja, 2 dagar?

idag så spelade vi då snöruby på gympan, höll fan på att frysa ihjäl sen. sen var det då en lång å tråkig dag då inget hände. då vi gick hem var det då krig mellan tjejerna och killarna, tjejerna vann, såklart! nog för attvi var tre st fler, menmen...
jag var då tvungen byta byxor då jag kom hem, dels för att dom var genomblöta, och så för att jag ska på teater snart, och jag ska inte ha mjukisbyxor på mig igen, har typ haft det varje gång, men älskar man mjukisbyxor så gör man.

har inga blder på den här datorn, ork it starta min så har mamma och pappas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0