when nothing goes right, go left.

Jag hade svomorgon idag på grund av att jag har fotboll efter skolan, orkar inte förklara. Mamma äckte mig då vanlig tid och jag ville verkligen inte gå upp, så grymt skönt det var då jag kom på att det var sovmorgon, så jag fick sova en och en halv timme till!
Det har väl inte hänt så värst mycket idag, har skrivit bokrecension på boken Saknad, det är JOBBIGT, vad fan är det för ett budskap på en deckarbok?!
Boken var ändå rätt så bra, bättre än nån vi har läst tidigare med klassen. Sen så var jag då på fotbollsträning, det var kul, fotboll är alltid kul! Ska på läns i helgen, först ska vi typ ha teori hela förmiddagen, sen ska vi ha ett fotbollspass på eftermiddagen!



det här är boken vi läser, med den nya fina framsidan, det har typ kommit tre framsidor till efter det här, den är 11 år gammal boken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0