en slökväll framför tvn

Har suttit framför tvn hela kvällen, först såg jag 22 bullets, som jag skrev om i nåt inlägg tidigare. sen började jag kolla på melodifestivalen, fast det var väldigtväldigt drygt. kommer nog it bli att kolla på nån mer sån för mig.
jag såg bröderna karlsson också. den filmen är så grymt jobbig att se på, dom gör ju bort sig helahela tiden. det blir helt seriöst pinsamt att se den filmen.
jag är grymt trött, ska gå och lägga mig alldeles strax, och ska sova länge imorgon!

förresten, discot igår, det var väl sådär. inte så jättemycket folk, och nästan ingen dansade. men under vissa perioder dansade många, och då var det kul.
men ja, sista inlägget för ikväll, godnatt folket där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0