är typ helt jävla död.

jag orkar typ inte vara uppe ur soffan 5 minuter, kan inte prata och allt som har med att röra på sig tar emot som satan.
trodde jag var frisk imorse, nästan ingen feber, fast grymt hes, men nejdå,
orkar verkligen inte vara sjuk nå mer, får inte fara till skolan imorron, och troligast inte på fredag heller om mina föräldrar får bestämma...
har i alla fall får hem min bok från skolan, så har lite att göra imorron. har varit lite dålig på att uppdatera, alla inlägg som har kommit de senaste dagarna är typ från mobilen, har it orkat gå till datorn.
det betyder att jag inte har gjort nå med 30 dagar, det kommer både dag 6 och dag 7 ikväll. Är lite piggare nu, har ätit ipren och duschat, duschen gör verkligen underverk, känner mig grymt mke piggare.




fan vad hag längtar till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0