jag sover inte ... jag gliiiiiiider

har just kommit hem från skolan, slutade tidigare eftersom vi inte hade nån bild idag, lite synd eftersom bild är det roligaste ämnet. menmen, att sluta tidigare är alltid skönt!
Nu har jag tänkt plugga lite hk eftersom vi har prov på torsdag märkte jag idag, har trott det har varit vecka 6, men det var visst vecka 7 ;)
So-provet är framflyttat till efter sportlovet för att så många är sjuka. Då har vi ist prov i sex och samlevnad innan sportlovet. Innan lovet ska vi också skriva en bokrecension + tankar kring boken i svenska, vi ska göra det i engelska också men vet inte om det är efter eller före lovet.
Aja, ska plugga, ses!



eb tråkig bild till en tråkig blogg.... har typ aldrig bilder i inläggen som inte är 30 dagar :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0