teater!

ska börja fara till teatern alldeles strax, har för mig att vi ska få rollerna idag, men kan vara nåt jag drömt, vet it. grym koll!
känner att jag har börjat blogga mindre och mindre nu, har typ inget såhär superkul att blogga om.

idag på bilden tyckte lina min krypande gubbe såg ut som en hund och emma tyckte min hängande gubbe såg ut som en apa... vilka kompisar man har!
Måste plugga spanska idag efter teatern, har prov på fredag. tror ändå det kommer gå bra, kan det mesta i alla fall känns det som!
vilket tråkigt inlägg, men hörs kanske efter teatern!

Kommentarer
Postat av: lina

men vaddå? inte vårt fel att du äger på att rita djur...

2011-02-23 @ 21:49:34
URL: http://lundberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0