Grattis alla kusiner!

Har just varit på kalas hos mina kusiner. vi spelade fifa, jag var helt klart kung på det. eller det beror på hur man ser det...
påvägen dit pluggade jag lite engelska, eftersom vi ska skriva en uppsats om amerika imorgon. får hoppas det går bra, önska mig lycka till!
har sovmorgon imorgon också, eftersom våran hk olyckligtvis hade blivit inställd. oj vilken skön vecka!
på fredag ska jag och emma på disco och så sover hon hos mig efter det. på lördagen ska vi och se kilarnas länslag spela match mot damerna, efter det ska vi på stan.
ja, men kanske ses sen, tycker jag har varit rätt så duktig på att blogga nu.



haha, tycke bloggen blev lite tråkigt utan bilder, så tog nån från gran canaria för två år sen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0