så less...

så less på kylan, vet it hur kallt det är nu, men imorse var det -27 grader! var tvungen att hoppa över fotbollen idag för att jag har varit sjuk, imorron får jag börja träna igen! eller ska vara med och typ passa och ta det lite lugnt :)
ska ta livmoderhalscancer spruta idag, det är den tredje och sista, skönt! dom gör förbannat ont!
efter det ska jag och kolla selma då hon och hennes klass sjunger och spelar, hon går som sagt var musikklass ;)
Var på musiken idag eftersom jag inte hade nån sovmorgon, jag och Sanna satt i ett rum och spelade och sjöng en massa låtar, vi hade gode skoj! Anna, våran musikfröken, kom då in mitt i allt med en låt som hon tyckte vi skulle spela, och gissa vilken det var?... baby av justin bieber, en av världens sämsta låtar tror ja..
ska hoppa in i duschen nu, mit hår är hemskt, ses!!


Kommentarer
Postat av: emma

men amanda, vi älskar ju bieber!! elleeeeeeerrrr?

2011-02-16 @ 14:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0